Tendaberry
Het unieke debuut van Haley Elizabeth Anderson, een wervelende mix van DV-tapes en 16mm-materiaal, transformeert de harde wereld van New York in een delicaat tapijt van emoties. Tendaberry brengt de vier seizoenen van een onzekere jonge vrouw in kaart en componeert een stedelijke liefdessymfonie.