The Believer's Heaven
De laatste samenwerking tussen toegewijde christelijke regisseur Ron Ormond en dominee Estus Pirkle neemt je mee naar de hemel (met een toefje hel erbij voor de juiste balans). Ga lekker zitten voor deze kitscherige en aparte mix van Bijbels drama, educatieve film en Tod Browning-stijl “freakshow!”