The Burning Hell
Ergens tussen de kitscherige hemel van een ondergrondse film en de vurige evangelische propaganda zweeft The Burning Hell. Als je bekend bent met grindhouse-regisseur Ron Ormond’s werk (hij maakte religieuze films nadat hij een vliegtuigongeluk overleefde), weet je wat er te wachten staat.