The Capsule
Deze sensuele korte film viert vrouwelijke mythologie, met het zinnelijke en tentaculaire dat uit onberispelijk vlees oprijst. Onder leiding van Ariane Labed’s hogepriesteres geniet haar harem van mooie, gehoorzame vrouwen van een bedwelmende mix van sadomasochisme en Sapphisme.