The Chaser
Joong-ho is een voormalig detective, nu een pooier. Hij komt financieel in de problemen omdat een aantal van zijn meisjes zijn verdwenen, zonder hun schulden af te betalen. In zijn zoektocht vindt hij een aanwijzing dat alle meiden opgebeld werden door dezelfde klant, maar eentje is nu bij hem.