THE CONSTANT FACTOR
Door de ogen van de held—de beproevingen van een rechtvaardige, eerlijke man—zien we, zich afspelend aan het eind van de jaren ‘70, wat er van de communistische droom is geworden. Dit is één van Zanussi’s meest geroemde films en tevens winnaar van de Jury Prize op het Film Festival in Cannes.