The Dreamed Path
Theres en Kenneth zijn jong en ontmoeten elkaar op vakantie in Griekenland. Ze worden verliefd op elkaar maar kunnen niet voorkomen dat ze worden gescheiden. Dertig jaar later, in een ander land – nog een koppel. Ariane verlaat haar man David, omdat ze niet meer van hem houdt.