The Factory
De ruimte van een gevangenis wordt in deze Braziliaanse korte film verbeeld met rauwe maar opvallende esthetiek, waaruit het heldere humanisme blijkt. The Factory toont de relatie tussen een moeder en een zoon en de ingewikkelde pogingen die nodig zijn om gerechtigheid in de gevangenis te krijgen.