The Fire Within
Maurice Ronet, in een implosieve en spookachtige rol, speelt Alain Leroy, een zelfdestructieve schrijver die suïcide wil plegen. In 24 uur tijd probeert hij in contact te komen met oude vrienden. The Fire Within is één van Louis Malle’s meest duistere en persoonlijke films.