The Fountain
Deze romance van de altijd controversiële Darren Aronofsky is een metafysisch epos. Ingenieuze montage, weelderige goudkleurige cinematografie, een opzwepende Clint Mansell-soundtrack en bijzondere (in-camera!) special effects maken de The Fountain de meest flamboyante Aronofsky film.