The Future Tense
Terwijl ze navigeren door het tumultueuze, limbo-achtige luchtruim tussen Londen en Dublin, omarmen het regisseursduo Christine Molloy en Joe Lawlor de vrijheid van poëzie om diepgaand te onderzoeken wat het betekent om ergens bij te horen in een snel evoluerend heden.