The Humans
De familie Blake komt samen voor Thanksgiving in het appartement van Brigid en haar partner Richard in Manhattan. Terwijl de avond zich ontvouwt, komen de frustraties en onzekerheden van de familieleden aan het licht en komen de waarheid en lang verborgen geheimen naar boven.
Een reünie neemt een griezelige wending in dit debuut van Tony-winnende schrijver-regisseur Stephen Karam. Met een sterrenensemble bestaande uit Richard Jenkins, Amy Schumer en Steven Yeun, baant The Humans zich een grillig pad door het gebroken familiedrama voordat de afdaling in terreur begint.