The Makes
Het beginpunt van deze film is een boek van ongefilmde script van Antonioni: That Bowling Alley on the Tiber_. Dit filmessay wordt ‘gespeeld’ door criticus Philippe Azoury, die een niet bestaande criticus speelt die niet bestaande films van Antonioni’s niet bestaande ‘Japanse periode’ bekritiseert.
Baudelaire’s The Makes is een inventieve, vermakelijke reflectie op de uitwisselbaarheid van realiteit en fictie. Deze liefdesbrief aan Antonioni is geboren door een kritisch commentaar op zijn apocriefe Japanse periode. Deze film ziet er niet uit als een film en praat over films die niet bestaan!