The Mastermind
Met een kunstzinnig oog en jazzy onvoorspelbaarheid ontrafelt Kelly Reichardt de draden van de heistfilm in deze Cannes-uitblinker. Als jaren 70 antiheld is Josh O’Connor niet te missen en geeft hij een verkreukelde ontevredenheid aan deze ironische, wrange visie op het Amerikaanse individualisme.