De 13-jarige Gunther woont met zijn vader en ooms bij zijn oma, waar hij wordt geconfronteerd met alcoholisme, rokkenjagerij en schaamteloos slap ouwehoeren. Alles wijst erop dat Gunther hetzelfde lot beschoren is. Heeft hij nog een kans om aan het ongeluk van zijn familie te ontsnappen?
Deze verfilming van de Belgische semi-autobiografische bestsellerroman toont een bijzondere jeugd, gevoed door alcohol, afwijzing en liefde. Dit bitterzoete coming-of-age-drama is even verontrustend als vermakelijk en legt de nadruk op de humor en tederheid temidden van de chaos.