Na haar gewaagde Babysitter zet Monia Chokri ook in deze slimme, sexy romantische komedie de regels van het genre op z’n kop. Dankzij een warme, wazige gloed die doet denken aan filmklassiekers uit de jaren zeventig, krijgen wellustige intriges en filosofische vragen een zinderend erotische glans.