Zak, een jongen met het syndroom van Down, ontsnapt uit zijn zorgcentrum om zijn ambitie na te jagen en worstelaar te worden. Hij ontmoet visser Tyler, die ook op de vlucht is. De twee beginnen aan een avontuur in de North Carolina Outer Banks – maar Zak’s verzorgster, Eleanor, is hem op het spoor.
In een doorbraakrol als aspirant-worstelaar met het syndroom van Down verbrijzelt Zack Gottsagen alle stereotypen met zijn onweerstaanbare charme. De door gospel geïnspireerde soundtrack en de sterrencast met o.a. Dakota Johnson en Jon Bernthal, maken van deze eigenzinnige film een sleeper hit.