The Pilgrim
André Bazin noemde deze western-komedie een van de tien grootste films aller tijden in Sight & Sound’s poll in 1952. The Pilgrim is beroemd omwille van de pantomime-scène van het verhaal van David en Goliath. Een van de meest bruisende en hilarische meesterwerken van Charlie Chaplin!