The Practice
Martín Rejtmans eerste film in negen jaar combineert droefheid en surrealisme om de midlifecrisis met een holistisch gevoel voor humor te verkennen. Grappige scènes vloeien in elkaar met de soepelheid van een yogi en laten het sterke acteerwerk van de The Delinquents acteur Esteban Bigliardi zien.