Lang voor Queer en Call Me By Your Name maakte Luca Guadagnino samen met Tilda Swinton dit experimentele speelfilmdebuut. Deze surrealistische faux-documentaire over een mysterieuze moord is een filmische koortsdroom die inspeelt op de huidige culturele obsessie met waargebeurde misdaden.