The Reconstruction
De onafhankelijke en diep indringende Israëlische documentairemaker Avi Mograbi vermijdt dramatische sensatie om in plaats daarvan de institutionele procedure te belichten, terwijl hij de plaats van een vreselijke delict opnieuw bezoekt en verbeeldt. Is er gerechtigheid?