The Red Turtle
Een eenvoudig verhaal dat op spectaculaire wijze wordt verteld. Michael Dudok de Wit’s existentiële en emotionele animatiedrama is weer een rijke toevoeging aan Studio Ghibli’s ongeëvenaarde canon. Zonder woorden, dialoog, muziek of speciale effecten is dit een prachtig minimalistische, serene film.