The Rendez-Vous of Déjà-Vu
Sinds quatorze juillet, heeft Hector maar één ding in gedachten: Truquette. Hij is van plan haar mee naar zee te nemen met zijn maatje Pator, die niet mag klagen omdat Truquettes vriendin, Charlotte, ook met hen meegaat. Maar alles verandert wanneer de regering een maand zomer afblaast.
Deze riskante, absurdistische komedie steelt openlijk de geest en stijl van een heilige traditie in de Franse New Wave-cinema, het romantiseert haar ethos en spot met de stereotypen die Gallische films bevolken. Van de Quinzaine, een zomerse dosis pure Fransheid.