The Revenant
Diep in de onontgonnen Amerikaanse wildernis raakt jager Hugh Glass ernstig gewond en wordt voor dood achtergelaten door een verrader in zijn team. Met pure wilskracht moet Glass zich een weg banen door een vijandige omgeving, een barre winter en strijdende stammen om te overleven en wraak te nemen.