The Sacrifice
Deze laatste verbluffende film van de Russische visionair Andrej Tarkovski werd gefilmd in Zweden door de legendarische cinematograaf Sven Nykvist en onlangs gerestaureerd in 4K. Cannes Grand Prix-winnaar The Sacrifice is een diepgaande metafysische ondervraging van de artistieke ziel.