Corneliu Porumboiu’s minimalistische docu voelt wellicht simpel aan, maar hij creëert een enorm geladen situatie waar het publiek de geheime boodschap achter de beelden mag raden. Een boeiende blik op Roemeense geschiedenis, vader-zoon relaties en voetbal.