The Snails
Voordat de legendarische Franse animator René Laloux naar de ruimte trok met zijn psychedelische fantasia Fantastic Planet, hield hij zijn voeten stevig aan de grond in deze charmante en bekroonde korte film over slakken. Wat is er precies nodig om de planten van de arme boer te laten bloeien?