The Towrope
Alicia voelt zich verloren. Herinneringen van de oorlog blijven malen in haar hoofd. Nadat ze geforceerd is om haar omgeving te verlaten, probeert ze een nieuw leven te beginnen. Dat speelt zich af in ‘La Sirga’, een pension aan de oever van de lagune, hoog gelegen in het Andes gebergte.
Natuur—in de vorm van grote bergen in ruraal Colombia—figureert als hoofdkarakter met de betoverende non-acteur Joghis Seudin Arias in dit spookachtige drama. Met een geduldig en dromerig ritme is dit een verhaal over mensen die op zoek zijn naar een thuis.