The Trouble with Being Born
Pinocchio en A.I.’s verkenning van het verlangen om kunstmatig leven te creëren wordt gewaagd en provocerend weergegeven in Sandra Wollner’s verontrustende fabel. Het glashelder vertelde The Trouble with Being Born onderzoekt de donkerste krochten van de ‘unheimliche’ vallei.