The Valley Below
Regisseur Kyle Thomas’ indrukwekkende debuut is misschien klein van omvang, maar groot in emotionele ambitie. Met voelbare zachtheid verweeft Thomas vier intieme verhalen van levens die op een breekpunt staan. Het verkent de toetsstenen familie, maatschappij, liefde en verlies.