The Wakhan Front
Een prominent figuur in de kunstwereld: Clément Cogitore heeft zichzelf bewezen als stem in de filmwereld met slechts één speelfilm. The Wakhan Front is een unieke oorlogsfilm, een metafysische doch voelbare studie van angst. In zijn woorden: “Ford mengt met Shyamalan”. En een hint van Antioni!