The Wasps Are Here
In Kalpitiya, een vissersdorp in Sri Lanka, botsen de stedelijke ondernemers met de plaatselijke vissers. De stedelingen, geleid door Victor, en hun kapitalistische instelling maken de plaatselijke patriarch boos. Wanneer Victor een relatie krijgt met een meisje uit het dorp ontstaan er spanningen.
Een breekbare driehoeksverhouding in een rustig dorp zet de spanningen tussen stad en platteland in vuur en vlam in deze herontdekking van het enfant terrible van de Sri Lankaanse cinema uit de jaren ’70. Het explosieve The Wasps Are Here stelt de sociale uitdagingen van de moderniteit aan de kaak.