Thelma
Met een opwindende romance in de kern stort Thelma zich diep in de ziel van het titelpersonage om lang onderdrukte demonen te ontketenen. Het bovennatuurlijke en het psychologische worden prachtig vermengd, Trier heeft hiermee een adembenemende Scandi update van De Palma’s Carrie gemaakt.