Through the Olive Trees
In dit metafictionele meesterwerk reflecteert Kiarostami op (romantische) cinema. Geworteld in de volkstradities van Noord-Iran en met een subtiele focus op het getroffen maar herstellende landschap, verkent dit warme verhaal de onbeantwoorde liefde die voor opschudding zorgt op een filmset.