Gregg Araki’s rauwe en emotionele fragmentarische portret van queer tieners legt hun verveling vast met lo-fi fuzz. Deze ontgoochelde jongeren verdoven hun existentiële angst en eenzaamheid met alternatieve muziek, hete seks en scherpe humor, en komen in opstand met een goede reden.