Touki Bouki
De eerste speelfilm van de visionaire Senegalese regisseur Djibril Diop Mambéty is een absoluut meesterwerk. De film won de internationale critici-prijs in Cannes en blijft met zijn buitengewone geluidsontwerp, associatieve montage en coole hoofdrolspelers nog steeds prikkelen en inspireren.