Trafic
De stuntelende Monsieur Hulot gaat de Parijse wegen op. Hij wordt ingehuurd als ontwerper van een autobedrijf en begeleidt zijn nieuwe product – een kampeerauto voorzien van absurde snufjes – naar een autoshow in Amsterdam. Maar voor M. Hulot wordt de reis naar de show een hobbelige rit.
Jacques Tati’s laatste verschijning als Mr. Hulot: Trafic gaat verder waar Playtime stopte. Dit keer is het een oneindige reis van A naar B als zijn speeltuin: Trafic is een scherpe en ambitieuze parodie op het moderne leven, gestileerd en bewerkt door Tati’s meesterlijke handen.