Tripping with Nils Frahm
Een iconische artiest op een iconische locatie. Deze concertfilm legt verschillende betoverende live-optredens vast van de beroemde Duitse componist en producent Nils Frahm in het legendarische Funkhaus Berlin. Ervaar de fantastische muziek van een van de beste moderne componisten ter wereld!
De beroemde muzikant Nils Frahm is geen vreemde in de filmwereld als prijswinnend componist voor Victoria en Manifesto. Voor zijn immersieve concertfilm zijn Frahm’s intieme en betoverende shows vastgelegd op handcamera’s. Een unieke muziekervaring.