Trouble Every Day
Shane en June Brown zijn een Amerikaans stel op huwelijksreis in Parijs in een poging om hun nieuwe leven samen te koesteren. Het wordt gecompliceerd door Shane’s mysterieuze en frequente bezoeken aan een medische kliniek waar markante onderzoeken naar het menselijk libido worden gedaan.
Arthouse grootheid Claire Denis maakt haar eigen versie van een vampierverhaal met deze elliptische, sensuele film over ziekte en verlangen. Trouble Every Day zit boordevol mysterie en tastbaarheid, met Béatrice Dalle en Vincent Gallo in de hoofdrollen en een intense score van Tindersticks.