Twin Peaks: Fire Walk with Me
Ooit bespot, maar nu beschouwd als de sleutel tot alle Twin Peaks mythologieën: deze cruciale prequel/sequel op David Lynch’ iconische tv-serie wekt Laura Palmer tot leven om haar laatste levensdagen te onthullen. Een surreële psychologische horror, wat levensecht lijkt dankzij ster Sheryl Lee.