Under the Silver Lake
Wanneer de luie Sam op een ochtend wakker wordt, hoort hij dat zijn mooie buurvrouw Sarah spoorloos verdwenen is. Hij besluit te gaan zoeken in de stad met als doel om haar te vinden. Een uitzinnig neo-noir mysterie over schandalen en samenzweringen in de Hollywood Hills.
Van de duizelingwekkende verbeelding in It Follows volgt deze koortsige neo-noir met Andrew Garfield! Een episch, code krakend en overweldigend verhaal dat hints bevat naar Hitchcock, Lynch, Carpenter en alles daartussen, middenin de stad Los Angeles.