Met een scherpe schaar ontketent Han Okhi in deze korte film een revolutie uit grillige, fragmentarische beelden. Dit baanbrekende werk uit de Koreaanse feministische cinema haalt uit naar de schijnheiligheid van censuur en legt de patriarchale controle achter willekeurige dogma’s bloot.