Vice Is Broke
Met ijver duikt VICE-alumnus Eddie Huang in de wetteloze archieven van zijn voormalige werkgever om te ontdekken waar het allemaal mis is gegaan. Deze documentaire brengt verhalen aan het licht over hoogtepunten en dieptepunten en richt zich op een popcultuurgigant die te dicht bij de zon vloog.