Victoria
Victoria is een Spaanse vrouw die woont in Berlijn. Ze ontmoet vier vrienden buiten een club die zichzelf voorstellen als Sonne, Boxer, Blinker en Fuß. Victoria en Sonne flirten. Het probleem is dat Sonne een klus moet afhandelen met zijn gang, en ze nemen Victoria mee. Een lange nacht breekt aan.
Sommige films die beweren in één take te zijn opgenomen, verbergen hun overgangen slechts met een onzichtbare montage. Dat is bij deze film niet zo. Victoria, dat in één nacht in Berlijn is opgenomen, is het echte werk: een meeslepende stroom van adembenemend vakmanschap en filmische adrenaline.