Minh Quý Trương’s fascinerende film behandelt de open wonden van de Vietnamoorlog en graaft spookachtige geschiedenissen op die lang begraven waren. De donkerste krochten van de aarde worden verlicht en de schitterende aanrakingen tussen heimelijke geliefden branden met het vuur van queer passies.