Vogelgeluiden kondigen een nieuwe kans aan om regels te overtreden in deze vrolijke, speels griezelige korte film van Kleber Mendonça Filho. De Braziliaanse filmmaker vertelt het verhaal van gevaarlijke nieuwsgierigheid bij speelse meisjes en doorbreekt met plezier de somberheid van gehoorzaamheid.