Een betoverend liefdesverhaal overgoten met magie, hoop en verwondering. Alexandre Koberidze brengt een ode aan de romantiek en loopt met open armen door de zonovergoten straten van het oude Kutaisi in Georgië en geeft de inwoners en hun mysteries een warme omhelzing.