Wobble Palace
Een week voor de verkiezingen van 2016 staat een jong stel in Los Angeles op het punt uit elkaar te gaan. Met de wens om vast te houden aan hun opvallend ingerichte huisje, besluiten ze hun huis in het weekend te splitsen en onafhankelijkheid te testen.
Verlicht door een stroom van sms-berichten, live streams en dating app profielen, volgt Eugene Kotlyarenko’s film de ritmes van millennial ennui met griezelige accuraatheid. Met Dasha Nekrasova, bekend van Red Scare, in de hoofdrol balanceert Wobble Palace delicaat tussen ironie en openhartigheid.