You Are Here
Een fantasie over een afstandelijke vrouw die op zoek is naar betekenis in de mysterieuze documenten die blijven verschijnen in haar leven. Haar huis wordt een archief. Terwijl de realiteit vervaagt moet ze een keuze maken: is ze een vrije speler, of slechts een instrument voor het archief?
Daniel Cockburn’s veelbelovende debuut is een van de slimste en meest ambitieuze van het afgelopen decennium, de Canadese videokunstenaar is een waar opkomend talent. Zijn verbluffend raadselachtige onderzoek over bewustzijn heeft trekjes van Borges en Inception.