Deze lange tijd verboden korte film werpt een essentieel licht op de circulatie, tentoonstelling en geschiedenis van Afrikaanse kunst. De radicale show-and-tell van Nii Kwate Owoo belicht de talloze hypocrisieën van de koloniale machten en roept ondubbelzinnig op tot onmiddellijke restitutie.